Reklamační podmínky

Postup při reklamaci zboží :

Kontaktujre nás na e-mail info@svet-kamer.cz nebo telefonicky +420 774 677 543.

Po potvrzení nároku na reklamaci odešlete balík na provozovnu internetového obchodu se sídlem : Zbečník 122, Hronov 549 31.

Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji, obvykle do 14 dnů od obdržení reklamovaného zboží. Prodávající musí vyřídit reklamaci do 30 dnů od obdržení zboží.

 

Záruka

Při prodeji spotřebního zboží je záruční doba 24 měsíců

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

Pro uplatnění záruční opravy je potřebné předložit pořizovací doklad (účtenka, faktura,

Smlouva o leasingu), popř. záruční list. V případě zaslání zboží Prodejci je nutné zboží zabalit

pro přepravu takovým způsobem, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. 

Prodávající neposkytuje Kupujícím pozáruční servis.

 

Reklamační řád

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má Kupující, v závislosti na povaze

této vady, při uplatnění záruky následující práva:

v případě vady odstranitelné:

a.) právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady

b.) právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady

neúměrné

c.) v případě nemožnosti postupů uvedených v bodech a.) a b.) má právo na přiměřenou slevu

z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy

v případě vady neodstranitelné:

a.) právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy

v případě vady odstranitelné, pokud Kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady

po opravě (tzn. zboží bylo již 3x reklamováno pro stejnou vadu) nebo pro větší počet

vad věc řádně užívat

b.) právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy

jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci:

c.) právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy

Reklamaci lze uplatnit u Prodávajícího, a to ve všech jeho provozovnách.

Reklamace se nevztahují na případy:

  • vznikla-li závada nebo poškození prokazatelně nesprávným užíváním, v rozporu

s návodem k použití anebo jiným nesprávným jednáním Kupujícího

  • prokazatelných nedovolených zásahů do zboží

  • na vady, které vznikly běžným opotřebením spotřebního zboží se stanovenou lhůtou

použití dle zvláštních právních předpisů, pokud je taková reklamace uplatňována

po uplynutí této lhůty

  • vady způsobené vlivem živelných katastrof

 

9. Ukončení Smlouvy

Vzhledem k charakteru uzavření kupní Smlouvy prostřednictvím komunikace na dálku,

má Kupující, který je spotřebitelem, právo odstoupit od této Smlouvy bez jakékoli sankce

ve lhůtě 14-ti dnů od převzetí zboží. Dále má Kupující, který je spotřebitelem právo odstoupit

od Smlouvy v souladu s ust. § 53 odst. 7 a 8 zákona č. 40/164 Sb., občanský zákoník, ve znění

pozdějších předpisů. Výše uvedené se nevztahuje na Kupujícího, který je podnikatelem

a uzavírá kupní Smlouvu v souvislosti se svou podnikatelskou činností. V případě výše

uvedeného odstoupení od smlouvy bude Prodávajícím zaslána kupní cena na bankovní účet

Kupujícího, který za tímto účelem Kupující Prodávajícímu sdělí.

 

Prodávající má právo odstoupit od Smlouvy v případě, kdy Kupující neuhradí plnou výši kupní

ceny ve lhůtě 30-ti dnů ode dne uzavření kupní Smlouvy.

Reklamace
Potřebujete poradit?